2013年3月9日 星期六

台北熱爆行-購物篇

我返黎啦~
1/6-5/6去左台北!二人行~
去左好多地方. 頭兩日落雨.第三日開始有太陽..第四五日簡直係火爐!!
行程我要執好晒d相再分享一下!!

岩岩先執好晒d行李, 先分享我的小敗家..
因為台幣真係貴得可怕.所以買的錢一樣多,但買的就少左好多~
下下都要計計先買!!有點唔開心呀!!!買得好唔舒暢<--便秘!

先來個食物堆...好少好少...買比人地的手信同自己的手信得呢少少係食的!!
可能我係台北食得好多~~haha~


之後到用的!!美妝,工具書,小紀念品等等~


成堆野..有幾多係我的呢??
.因為台幣..令到原本價錢平的都變左貴的...同hkd一樣.甚至同hk一樣價錢!!!
得呢d...少得可憐...台幣..我恨你..

資生堂副線  INTEGATE PK309 $96 hkd
KOSE   ELSIA E-5紫 $88 hkd

價錢我覺得唔算平...所以先買得咁少...可惡!


toner狂迷的我又買toner..
頭兩支係hk間中都見到. 但又唔算成日有貨~
台北果間多到成個架都係..
森田美白toner.康是美買野加錢買的~大約$15
唔知好唔好用.


買濃濃送的...
附送品 化妝袋及牛爾意仁美白晚安凍膜
本書勁重..
$48 本 抵到無朋友!!!


好難先搵到三本...


牛爾綠花茶樹控油潔面泥.
係臣記買野加$ 15HKD買的!!



平價版 sofina防晒~
質地超水, 網評超高分~
$54hkd 支..小貴!
我另外仲買多左幾支,遲下出清比岩用的sis~


化妝工具書..
買左先知無折..正價買..
兩本一set, 約$103 hkd


永樂市場買的!!
日風仿古布,質地超靚!
選擇幾百款..想買晒去,但真係唔平..
呢度差唔多$280 hkd
我朋友做手作的,買左over $500~
不過真係靚過淘寶果d假野, 唔掉色,印花清~~

捷運地下街買的!!$50對
以前平好多.大約$37對~~台幣..唉!




like就推一下啦~~

沒有留言:

張貼留言