2013年6月29日 星期六

燒倍纖 Svelty◎◎控餐の極緻 及 体の極緻茶◎◎輕鬆纖體 (上) ...

冬季時貪食, 報應黎啦~~
夏天著短袖, 裙子, 泳衣...都係一句啦!!夏天係減肥的季節!!
我自己話減肥就越減越肥, 食藥片,代餐,節食等..越減越肥~~
每次睇到減肥產品都想試, 但又驚自己已經有抗體XDD
唉...9月仲要做姐妹...呢個時候我願意試任何減肥有幫助的產品~

Svelty係日本的牌子, 其實市面上有好多日本牌子的纖體食品,
而燒倍纖目標明確, 致力為注重健康體態,追求寫意生活人士不斷研發專業有效的纖體產品,
以迎合現今之纖體需要, 都市人食飯時間唔正常, 食的又唔健康, 油脂糖份高, 運動地方同時間都好難分配,
所以燒倍纖為此類人士帶來方便~

SVELTY(燒倍纖):::法語苗條,纖瘦, 漂亮之意。自2009年成立,燒倍纖已幫助多達4,000,000減重人士成功減重,更加風靡日本藝能界,家傳戶曉!
當中最具人氣的星級用家包括:
藤井莉娜、鈴木奈奈、三澤Kelly、大塚良子、大石参月,日本最大型女性時裝Tokyo Girls Collection的一眾名模等。
在對Svelty建立信心後,他們都透過社交網站及各種媒體分享食用心得,並推介Svelty產品,真誠地支持品
牌。
為保障消費者,燒倍纖對旗下產品均一絲不苟,由生產到包裝,堅持每件產品在日本公司嚴謹的監管下完成。
所以可以放心咁食用, 而唔洗驚任何衛生及禁藥問題~~
分享一下燒倍纖 Svelty四款的減肥產品, 今次先介紹兩款!!

★★★ Svelty皇牌產品 ★★★
控餐の極緻 84 粒裝 (兩星期裝)
饞嘴一族佳音~不再痛苦節食,吃盡天下美食!!

主要成份:
莎拉細亞精華 : 至古已用於治療糖尿病患者。有效防止日常飲食中過量糖分及碳水化合物囤積變成脂肪。
幾丁聚糖 ® : 從海蝦中提取的天然聚合物。此專利成分有效阻隔身體吸收食物中的過量油份。
麗盃閣精華 : 非洲卡拉哈里沙漠獨有植物,已有作為減肥成分兩萬年歷史。為身體帶來滿腹感,讓您不再攝取過量卡路里!

食用方法: 每日一次, 每次6粒, 所以有84粒~~

盒子唔大, 但原來盒中有袋, 密封的包裝, 後面充滿日文及使用日期!!

我幾鐘意呢種拉鏈設計, 方便又慳位~~

每次要食6粒, 其實好似好多, 但我覺得好方便,
我唔鐘意一日要食三次, 仲要餐前指定半小時食果d, 因為太麻煩, 所以食左幾日就會唔記得左~

用後感:
我幾鐘意呢個產品, 除左方便用, 只需要一日一次就夠之外,
就係佢除左可以阻隔油份, 仲可以減少吸收糖份同碳水化合物, 市面上多數都係隔油吸收再排走,
我對佢有呢兩個功效, 唔知係因為多左飲水定係藥效,所以無以前咁口痕想食零食!!!!
不過可能我有太強的抗藥力XD, 食左十日都無輕過~


体の極緻茶翼軸決明 : 增強腸胃消化及臟腑功能,天然的通便及排毒成分。
活性乳酸菌EC12 : 每克含3兆個乳酸菌,比乳酪多出3000倍! 有效清除體內毒素,快速達到纖體效果。
Pro-fiber : 從天然酒粕中提煉的蛋白質。強化消化系統,有效阻隔吸收油份,令你時刻保持玲瓏曲線!
玫瑰果 : 超級食物之一,不僅防止體重增加,於減重同時為身體補充維他命A、C、D 、E、鐵質以及其他抗氧化物。

全部獨立包裝, 每包都印上使用日期及批號

原本我以為係烏龍茶果D味, 開封後係一陣花香果香味!!!

使用方法: 用500毫升熱水沖泡, 5分鐘後即可飲用
我係一個喜好飲茶的人, 所以要沖茶包無難道, 公司呢個巨杯岩岩好呀~

只要水夠熱就可以好快泡出味道, 飲落味道無茶葉的苦澀味, 反而似淡茶,
清清地, 又有花香味~最岩食完LUNCH後飲一杯, 幫助腸胃消化!!
大熱天時唔想飲熱茶, 可以用樽裝起佢雪凍再飲用~
不過有人飲完茶訓唔到, 所以盡量5點前飲用!!!
用後感:每日飲茶無難度, 而且可以係一個好好的習慣,飯後飲用又可以解油膩~~
香味真係無得頂, 如果腸胃唔好, 呢個產品真係唔錯,
飲用期間每日都有便便, 以前都要一兩日先有一次!!
排毒後, 皮膚都靚D啦~

我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~
https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.saladblog.com.hk/content.php?uid=378

要找我嗎??  kawaki_amano@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言